October 17, 2017, 04:04:28 PM
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: TAKEGAWA AIR FILTER 3RD BATCH  (Read 4622 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« on: December 20, 2011, 12:23:35 PM »

OK ADA 4 KAT AKU

SAPA MAU?

RM120

KAT HATYAI PUN RM139

GOREE



TIADA HUTANG2... TQ
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
zainulariff
KSR modded
*
Posts: 206



« Reply #1 on: December 20, 2011, 01:24:14 PM »

salam wan...saya nak tanya air filter ni boleh cuci tak kalau setiap kali servis. Mungkin akan ada anasir2 atau habuk2 yang lekat kat span dalam tu..kalau bole basuh, nak pakai apa? air sabun?

TQ
Logged

wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #2 on: December 20, 2011, 05:01:59 PM »

salam wan...saya nak tanya air filter ni boleh cuci tak kalau setiap kali servis. Mungkin akan ada anasir2 atau habuk2 yang lekat kat span dalam tu..kalau bole basuh, nak pakai apa? air sabun?

TQ

tembak angin saja kat kedai motor.. pencuci kit ada jual

macam ni


aku dah beli..makai bagi hilang..demit makai..

harga dlm RM80.tudern
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #3 on: December 20, 2011, 05:02:41 PM »

atau baca
http://planetminis.com/community/topic/17260-takegawa-air-filter-how-to-clean/
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
miey
Panglima
geng gagak hitam
*
Posts: 1264



« Reply #4 on: December 20, 2011, 07:11:57 PM »

salam...wank..aku book satu...
Logged


go ride!!!!!!!!!@@@
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #5 on: December 21, 2011, 09:56:30 AM »

salam...wank..aku book satu...

ok miey = 1
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
zainulariff
KSR modded
*
Posts: 206



« Reply #6 on: December 21, 2011, 12:33:26 PM »

salam wan...saya nak tanya air filter ni boleh cuci tak kalau setiap kali servis. Mungkin akan ada anasir2 atau habuk2 yang lekat kat span dalam tu..kalau bole basuh, nak pakai apa? air sabun?

TQ

tembak angin saja kat kedai motor.. pencuci kit ada jual

macam ni


aku dah beli..makai bagi hilang..demit makai..

harga dlm RM80.tudern

noted with thanks wan..
Logged

bibobibo
Guest
« Reply #7 on: December 21, 2011, 01:27:54 PM »

Wanke , kita tongtong beli pencuci kit lagi...go?
« Last Edit: December 21, 2011, 01:29:41 PM by bibobibo » Logged
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #8 on: December 21, 2011, 03:00:36 PM »

Wanke , kita tongtong beli pencuci kit lagi...go?

makai kena ganti balik aku punya..tunggu dia beli.hehehe
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
luq sekaiwaker
Panglima
geng gagak hitam
*
Posts: 1382



« Reply #9 on: December 21, 2011, 04:58:30 PM »

aku book satu..

Logged


di mana ada aku.. di situ ada galaxy tab...
Makaii
:: Espirit De' Corps ::
Panglima
geng gagak hitam
*
Posts: 2665


Live . Ride . Life


WWW
« Reply #10 on: December 21, 2011, 06:05:23 PM »

dah beli lama dah,dah habaq kat hang kalo mao mai aku cuci.. hang diam ja..
Logged


wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #11 on: December 21, 2011, 06:05:50 PM »

ok

1. miey
2. luq
3.  ?
4.  ?

Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #12 on: December 21, 2011, 06:06:07 PM »

dah beli lama dah,dah habaq kat hang kalo mao mai aku cuci.. hang diam ja..

kena bagi kat aku balik la..hehe
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
wankedah
Panglima Setia DiRaja Kedah
Administrator
geng gagak hitam
*
Posts: 8906


jangan ketegaq!!!


WWW
« Reply #13 on: January 03, 2012, 05:59:43 PM »

blance 2 last!!!!
tak order dah lepas ni

tq .. sapa cepat dpt
Logged

MYKSR...... HOOOOOOOO!!!!!!!!!

demit laa. awat hang ketegaq?
KSR = Kamen Super Rider!
udafumi46
Panglima
geng gagak hitam
*
Posts: 1569



« Reply #14 on: May 22, 2015, 02:05:25 PM »

Errr abam mau oder 1 airfilter.. Yang lama dah lama sangat pakai..
Logged




ride dulu la woi!! pomendia...
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  
 
Jump to:  



google ad here